Pidän hienoista ravintoloista, luksuslaukuista, shoppailusta, hyvistä hotelleista ja hemmottelusta.
Jos et aio panostaa treffeihin, ei kannata laittaa viestiä.
Oikealle ihmiselle olen todella hyvää ja miellyttävää seuraa. Nautin niin kevyestä flirtistä kuin syvistäkin keskusteluista. Olen todella itsevarma ja tykkään heittäytyä, sekä treffeillä että jatkoilla…
Lähden treffeille vain jos onnistut hurmaamaan minut. Laita viestiä jos otat haasteen vastaan ;)
[email protected]
Etsimäni mies on charmikas, huomaavainen ja osaa keskustella. Hän tietää miten tyylikästä naista kuuluu kohdella.
Bonuspisteitä jos olet hauska ;)